2014. május 9., péntek

Bűnös vágyak - 56. fejezet

Sziasztok!

Sajnos megint csak egy rövidke fejezetet sikerült hoznom. :( De azért remélem, hogy ezzel is meg lesztek elégedve.

Morwen



Nagyon sokáig csak sírtam, egyedül a lakásban és nem bírtam megnyugodni. A nap lassan eltelt felettem és csak azért álltam fel néha a kanapéról, hogy egyek valamit, mert muszáj volt a kisbabám miatt… Az utóbbi időkben elég sok gyorsételt vettem, szóval ideje lesz alaposan kipucolnom a hűtőt és feltöltenem mindenféle egészséges és finom étellel. Igen, holnap ez lesz az első dolgom azután, hogy elmentem a háziorvoshoz és lerendeztem vele a betegszabadságomat.
Lassan pörögtek felettem az órák, és hirtelen arra eszméltem megint, hogy csengettek. Fáradtan, kisírt szemekkel nyitottam ajtót, ahol ismét Melinda nézett velem farkasszemet. Azonnal újra eleredtek a könnyeim és kérdés nélkül a barátnőm nyakába borultam.
- Gitta! Te jó ég, mi a baj? Mi történt? – kérdezte tőlem aggódva Melinda, majd beljebb sétált velem a lakásba, miután elengedtem őt.
- Igazad volt Melinda – feleltem neki könnyes szemmel, és leültem a kanapéra. Ő döbbenten megállt felettem és megcsóválta a fejét.
- Terhes vagy? – kérdezte tőlem halkan, és leült mellém. – Sajnálom… - tette hozzá kedvesen, majd végigsimított a hátamon. – El fogod vetetni?
- Micsoda? Nem Melinda, az istenért, dehogyis! – vágtam rá habozás nélkül, mire ő képes volt még nagyobb döbbenettel az arcán rám nézni.
- Megtartod? – kérdezte tőlem halkan, és láttam rajta, hogy pillanatok alatt egy boldog mosoly jelent meg az arcán. Én csak bólintottam, mire ő azonnal átölelt és vigyorogva nézett rám, miután elengedett. – Ez csodálatos! – tette hozzá vidáman, de amint meglátta, hogy az arcom elkomorult, az ő arcáról is eltűnt a mosoly. – Nem értelek… Akkor mégis mi a baj?
- Nem tudom, hogy ki az apukája – fakadtam ki keserűen, majd a kezembe temettem az arcomat, mert ismét elkezdett rázni a sírás.
- Micsoda, de…. De hát én azt hittem, hogy Ákos… És… - kezdte hebegve-habogva Melinda, mire én keserűen megcsóváltam a fejem.
- A kora miatt nem lehet pontosan tudni ezt… Talán ha előrehaladottabb lesz a terhesség… De még akkor is túl kicsi a szórás, és simán lehet, hogy nem tudják majd pontosan megmondani az orvosok később sem azt, hogy mennyi idős…
- De… Ez… Akkor mégis mit fogsz most mondani nekik? Vagy melyikükkel fogsz beszélni? Mindkettőjüket beavatod? – rohamozott meg Melinda a kérdéseivel, amik csak tovább duzzasztották a könnyeimet.
- Nem Melinda, egyiket sem fogom megtenni… Nem fogom nekik elmondani… Most legalábbis még nem. És miért is tenném ezt? Gáborral elváltunk, Ákos pedig Olaszországban dolgozik. Hívjam fel őket és közöljem velük, hogy „Szia! Lehet, hogy apa leszel, de ez még nem biztos. Majd 31-33 hét múlva kiderül. Viszlát!” Na nem Melinda, ezt nem fogom megtenni. Nem csinálok magamból még nagyobb hülyét, és van annyi tartásom, hogy egy ilyen helyzetet foggal-körömmel el akarjak kerülni. És semmi értelme, hogy 8 hónapig ők is őrlődjenek és idegeskedjenek emiatt… Ezt majd én megteszem, ha már voltam olyan felelőtlen, hogy egy ilyen helyzetbe sodortam magam – feleltem keserűen Melindának, majd megcsóváltam a fejem. – Sosem hittem volna, hogy ez megtörténhet velem. Én csak boldog akartam lenni Ákossal és erre tessék… Az élet máris büntet azért, mert megcsaltam a férjem.
- Ne így fogd ezt fel Gitta – felelte kedvesen Melinda és megsimogatta a hátam. – Minden időben ki fog derülni, de te most ne rágd magad ezen. Nem szabad idegeskedned, mert egyrészt azzal nem érsz el semmit, másrészt pedig árt a babádnak.
- Tudom – feleltem neki könnyes szemmel, majd ránéztem. – Köszönöm, hogy itt vagy velem – tettem hozzá hálásan, mire ő elmosolyodott.
- Ez természetes, hisz a barátnőm vagy. Mindig melletted leszek és támogatjuk egymást ezután is. Úgy, ahogy eddig is tettük – mondta kedvesen, mire nekem ismét könnybe lábadtak a szemeim. – Nagyon sírós lettél mostanában Gitta. Máris a hormonok dolgoznak?
- Nem tudom – feleltem neki pityeregve, majd letöröltem a könnyeimet, de aztán végül elnevettem magam. A könnyeim tovább folytak, mire Melinda is elnevette magát.
- Anya leszel Gitta – szólalt meg vigyorogva. – Felfogtad már? – kérdezte tőlem boldogan.
- Igen. Felfogtam – feleltem neki mosolyogva és ránéztem. – És tudod mi a legfurcsább az egészben? – ő megcsóválta a fejét, mire én folytattam. – Amint meghallottam a szívhangot ma a doktornő rendelőjében, azonnal azt éreztem, hogy borzasztóan szeretem őt! Őt, aki itt van bennem, a hasamban, bennem növekszik és én leszek, vagyis vagyok az édesanyja! Ez egyszerűen egy hihetetlen érzés, és akármennyire sem akartam Gábor mellett családot alapítani, most mégis borzasztóan boldog vagyok. Még úgy is, hogy egyedül vagyok és egyedül fogom őt felnevelni.
- Meg tudlak érteni Gitta – mondta nekem mosolyogva Melinda. – Ez egy csodálatos dolog, és remélem, hogy egyszer, hamarosan én is anya lehetek majd. De ahhoz kéne valami normális tagot találni, ugyebár.
- Meglesz az is – feleltem neki kedvesen és bíztatóan. – Csak tartsd is meg, ne úgy, mint én.
- Neked sincs még minden veszve szerintem, és Ákos… - kezdte Melinda, mire én hevesen megráztam a fejem.
- Nincs Ákos Melinda! Vége! Vele vége van, ugyanúgy ahogy Gáborral is. Egyikkel sem fogok újra összejönni csak azért, mert valamelyiküknek a gyermekét hordom a szívem alatt. Nekem nincs szükségem egy ilyen társra! És akármelyiküké is a kicsi, anélkül is jó apja lehet majd, hogy velem együtt élne – feleltem makacsul Melindának, mire ő megértően bólintott.
- Ezt a nézőpontodat valahogy meg tudom érteni… De ha újra összemelegednétek…
- Ne, ezt el se kezd Melinda… Zárjuk is le ezt a témát, rendben? – kérdeztem tőle feszülten, mire ő bólintott.
- Rendben – felelte megadóan. – Ugye ettél ma rendesen?
- Persze. De majd el kell mennem bevásárolni, mert egy kicsit sok a hűtőmben a gyorsétel, amit azonnal száműzni fogok az étrendemből.
- Helyes – mondta nekem mosolyogva, majd felpattant a kanapéról és rám nézett. – Mit szólnál, ha elmennénk most bevásárolni?
Én csak döbbenten ránéztem, majd végül látva a jókedvét, csak bólintottam. Hamar összekaptam magam, majd együtt elmentünk bevásárolni.
Egy új élet… Ma egy új élet kezdődött a számomra, és akármennyire is fájt még mindig a szívem Ákos után, tudtam, hogy valahogy muszáj erősnek lennem. Talpra kell állnom! A kisbabámért! A kisbabámért, akit régen soha sem akartam, de akit most bármi áron meg fogok védeni, és szeretni fogom. Szeretni… Jobban, mint a saját életemet. Én… Nádor Brigitta anya leszek. Hihetetlen, de csodálatos érzés. Gábor és Ákos pedig… Muszáj valahogy kizárnom ezt a fejemből, mert különben végig fogom sírni a következő 8 hónapot. Az pedig nem használna se nekem, sem a kicsinek. Gyerünk Gitta, most az egyszer állj fel! Ha bele is pusztul a szíved, akkor is erősnek kell most lenned! Érte!

6 megjegyzés:

  1. Szia Morwen!
    Tényleg kár, hogy rövid fejezet, főleg, hogy rövid nehéz felvenni a történet hangulatát. De sajnos ez van ha az ember blogot és nem könyvet olvas. Nem oszthatja be saját magának, hogy mennyit olvasson.

    Megértem Gittát, de nem értek egyet az ő döntésével. Hiába ő az anya, szerintem akkor sincs joga eltitkolni ezt a férfiak elől. Persze, valamivel folytatni kell a történetet! Várom a további fejleményeket :)

    A rész maga nagyon jó volt, mint mindig, bár most olyan új plusz nem került bele, de nem is lehet mindig. Remek a fogalmazásmódod és át tudod adni az érzéseket. Gitta nem lesz soha a kedvenc női karakterem, sok számomra unszimpatikus szokása van például, hogy azt hiszi mindent mindig jobban tud, illetve azt hiszi ő kiismer mindenkit, de őt senki se.... De mindezek ellenére szerethető nő, igaz remélem a történet végére tanul ezekből és majd megtanulja belátni, hogyha hibázott és megtanul bocsánatot kérni, megtanulja félretenni a sértettségét, felsőbbrendűség érzetét.

    Mint mindig most is csak azt mondhatom: csak így tovább, hiszen így imádjuk a történetet!

    Üdv:
    N.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia N.:)

      Sajnos nem mindig sikerült hosszú részt írni, és így is alaposan meg vagyok akadva a storyval, szóval... :( Minden itt van a buksiba, csak valahogy a megírásig képtelen vagyok eljutni. :( Még 2 fejezetem van, aztán nem tudom mi lesz. Össze tudom-e kapni magamat.:( Aj, nagyon, nagyon, nagyon idegesít ez az állapot.:(

      Örülök, hogy Gitta döntése kapcsán konkrét véleményed van, illetve a jelleme is hagy némi kivánnivalót maga után, ezt aláírom.:) Nem akartam egy 100%-ig tökéletes, csak imádnivaló cuki-muki főszereplő nőt. Ebben több izgalom van, és ha vannak hibák, van mit javítani is és fejlődni. Az első fejezettől kezdve ez volt a célom Gittával, és a vége még nem is jött el. Azért remélem, hogy a story végére (ha eljutok oda...) kicsit jobban meg fogod őt kedvelni.

      Gitta döntése amúgy, szintén nem véletlen, mármint a részemről. Tudod, szeretek olyan témákat érinteni ebben a történetben, amik terén Ti is oldalt választotok, és állást foglaltok az események mellett. Hát igen, Gitta döntése is ilyen volt. De hát ebből lesz az igazi konfliktushelyzet, nem? :)

      Köszönöm, hogy írtál, nagyon feldobtad vele a napomat.:) És sok erőt adott.:)

      Törlés
  2. Jujjj, de megijedtem mikor Melinda megkérdezte, hogy elveteti-e Gitta a gyereket, nekem eszembe sem jutott. Szerencsére Gittának sem. De basszus mit izél Gitta? Ma már vannak olyan eljárások, ahol veszély nélkül meg lehet állapítani terhesség alatt is, hogy ki az apa. persze ahhoz minta kéne. Ez nehezebb, de nő, csak van egy kis logikája... Ha ez így nem is jön össze... Kizárt, hogy kb még 8 hónapig titkolja a pasik elől, hogy terhes.... Tuti eljut majd hozzájuk a hír, legalábbis a kettőből egyhez biztosan. Gáborral talán összefut... vagy közös ismerőstől? Ákosnak meg talán majd benyögi az olasz nő? Vagy elvileg ugye Ákos már jóba lett a többi beosztottjával is, mi van ha azok közül tartja valakivel a kapcsolatot és majd az szól neki? Kezdem nagyon túlagyalni a dolgot, de már nagyon érdekel, hogy mi lesz. Persze örülök Gittának, de így.... Olyan makacs és önfejű.... Előbb utúbb úgyis be kell avatnia a pasikat, akkor meg megérdemlik, hogy minél előbb tudjanak róla. Vagy mi van ha később Ákos visszajön, mert hiányzik neki Gitta és meglátja terhesen és biztos azt hiszi, hogy más az apa és akkor tényleg elmegy örökre.
    Látod Morwen ez mind a te hibád, hogy most annyira felhúztál. Úristen, annyira várom már, hogy kiderüljön, hogy Ákos az apa :D :D (Próbálom bevonzani, küldöm a csillagoknak :D ) Sokkal jobb apa lenne, meg társ mint Gábor. De tuti nem bírnák ki Gittával a csak szülők vagyunk, de nincs közünk egymáshoz kapcsolatot. Gáborral még működne, benne semmi élet nincs, egy papucs és lapos.
    Már most várom a jövő pénteket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kell az izgalom, nemde? :)
      Az apasági teszt kapcsán igazad van, tudom, hogy vannak olyan eljárások, amikből terhesség alatt is meg lehet állapítani az apa kilétét, és veszélytelenek is. Mivel Gitta egy másik döntést hozott, ezért ezt a vonalat nem vettem elő. Meg hát ebből lesz nekem jó konfliktusalap, ami majd megoldást igényel :)
      Hogy miként fognak a dolgok kiderülni, az két fejezet múlva kiderül. :) Na, ezt jól megfogalmaztam :D
      Gitta tényleg makacs, most sértett és mellé még az önfejűsége is... Lesz ennek még böjtje, de ez sejthető, nem?:)
      Hát, én azért egy kicsit örülök, hogy fel tudtalak húzni, egy ilyen kis rövidke résszel is. Nagyon izgatott lettél, nem is hittem volna, hogy ennyire bezsongotok majd.:) És látom, hogy te már egy biztos tábort választottál magadnak.:) Meglátjuk, hogy jót-e.:)

      Törlés
    2. Olvasom a többi kommentet és ha jól látom mindenki Ákos pártján van. Talán nem véletlen :D Szóval nem cseszhetsz így ki a rajongókkal. Ez olyan mintha Júlia végül Tybalthoz menne feleségül.
      Olvastam, hogy már csak 2 fejezet van, amit nagyon bánok. Szomorú lennék ha ez a történet megakadna. Sőt, ideges lennék. Ez nem rendelésre megy, tudom jól, én nem is tudnék így írni, de olvasni nagyon szeretem. Szóval remélem nem baj, ha kicsit a magam érdeke felé húz a szívem és reménykedem abban, hogy minél előbb össze tudod szedni magad. Ha minden megvan a fejedben, akkor nem is értem mi a baj. Ülj le és próbáld megírni,.. Vagy én nem tudom ez hogy megy :D
      Szeretném, hogy Gitta tanuljon az esetből, de nem akarom, hogy nagyon szenvedjen, ő meg a baba is. Talán lehet, hogy pont a szülés változtatja meg és lesz utána valami olyan problémája vagy neki vagy a babának amire rájön, hogy egyedül nem tudja megoldani, nem szuperhős. Csak reménykedem, hogy Ákos lesz a megmentő :) Őt tudom elképzelni úgy, hogy délután a parkban a nyakában hordja a kisgyereket. :)
      Mondjuk most Melindára támaszkodhat Gitta.. meg gondolom a családjára is, de az nem olyan. Tényleg nagyon várom már, hogy mi lesz. Hogyha kiderül a dolog a 2 férfi hogyan reagál? Ki és hogyan állna Gitta mellé? Szerintem ha Gitta nem is akarná, de akkor sem hagyná azért cserbe egyik sem, biztos a nyakára járnának. Csak kérdés, hogy Ákos esetleg visszatér valamiért akkor Gittával meg tudja-e beszélni a dolgaikat.... Hogy hogyan tudja meg... és hogy Ákos hogyan vall szint az ő történetéről. Gábor a csók után tuti pincsikutyaként követné Gittát és persze össze akarna jönni újból elvégre ő akart gyereket. Basszus mi van ha Ákos mondjuk majd nem akar hallania gyerekről? Nem hiszi el, hogy az övé lehet? Ó, Morwen.......

      Törlés
    3. Hát, talán nem véletlen, hogy mindenkit Ákos felé terelgettem :P Tetszett a Júlia-Tybalt hasonlatod és igazad is van :)
      Az írás sajnos nem megy ilyen könnyen, és a legnagyobb baj, hogy az írói lélek néha lemerül, és akkor szoktak jönni a hosszú hónapos szünetek. Ebből szerencsére ti eddig nem kaptatok, mert mindig előre dolgozok, jó sokat, és észre se veszitek, ha 2-3 hónapig írói válságban szenvedtem magamban, csendben, itthon. Sajnos így működök. :S De talán idővel ezt is képes leszek majd kezelni. Csak hát ha valami nem megy éppen, akkor tapasztaltam, hogy azt nagyon nem jó erőltetni...:S
      A másik baj az írói lélekkel, hogy önző, mármint önzőn óhajtja az írói ihlet azonnali megtestesítését, magyarul azonnal írni akar, de csak azt, ami épp a szívében, lelkében van. És a probléma az, hogy a BV régóta háttérbe szorult bennem, amit nagyon utálok, mert be akarom fejezni a storyt és bosszant, hogy régóta nem haladtam vele.:S De mivel fogynak a fejezetek, ezért szerintem a kényszer alaposan seggbe fog rugdosni és valahogy ráveszem magam, hogy nekiessek. Párszor volt már példa arra, hogy nagyon rezgett a léc, de végül nem hagytalak cserben titeket és sikerült hozni az ígért részt.:) Remélem, hogy ez most sem lesz másképp, én igyekszek majd.:)
      Gitta kapcsán annyira nem kell aggódni. Nem lesz könnyű, de megoldhatatlan sem a helyzet. Egyelőre erről viszont mélyen hallgatok. A parkos jelenet tetszik és teljesen igazad van benne. :) Melinda kapcsán igazad van, és Gitta családjáról pont a következő részben lesz szó.
      Ó, drága, látom beindult a fantázia. :) Annyit megígérhetek, hogy a következő két fejezetben néhány feltett kérdésedre választ kapsz majd, a többit meg igyekszek szépen megírni a folytatásban, ahogy elterveztem.:)

      Törlés