2013. november 29., péntek

Bűnös vágyak - 32. fejezet



Reggel korán, de mégis fitten és viszonylag jó kedvűen keltem. Nyolckor volt a találkozó a cég előtt és nem akartam késni, vagy utolsónak érkezni. Nagyon fontos volt számomra ez a csapatépítő is, ezért már reggel a fürdőben készülődve felidéztem a legutóbbi csapatépítőimet és az eddig szerzett tapasztalataimat.

Minden alkalommal a vállalat külön buszokat bérelt, amivel levittek mindenkit a kiszemelt helyszínre, ami ezúttal Pécs volt. A korán indulás jellemző volt, akármilyen messzire is mentünk, így a hajnali ébresztő most sem ért váratlanul. Általában egy nagyobb várost szemelt ki a vezetőség, ahol egy nagy szállodában el tudtak szállásolni mindenkit. A programok vagy a szállodán belül, vagy a városban közeli éttermekben, kibérelhető helyszíneken voltak. Mindenkinek ezen a három napon volt a csapatépítő tréningje. Az első két nap az jóformán csak az osztályoké volt. Az osztályvezetők és az alosztályvezetők a saját beosztottjaikkal töltötték el ezt a két napot, az igazgató pedig figyelemmel kísérte ezeket a programokat, de nem szólt bele semmibe sem. Jóformán csak néző volt, szabadon járkált a nyolc csapatépítő helyszínén. Az utolsó, harmadik napra viszont mindenki mást hazavittek, csak az igazgató és az osztályvezetők illetve alosztályvezetők maradtak. Igazgatóhelyettesünk Tamás kirúgása miatt jelenleg nem volt, de mivel ez a személy amúgy is általában egyben az egyik osztályvezető volt, nem számított plusz főnek. Az utolsó napot pedig Pesten zárta le a csoport, általában valami étteremben vagy szórakozóhelyen. Ezzel fejeztük be a csapatépítést. Ezek minden alkalommal jól szokott sikerülni, mert addigra mindenki már teljesen feloldódik, és már csak a szórakozásé a fő szerep.
Amint ezeken merengtem, szépen lassan el is készültem. A bőröndöm is hamar telepakoltam és mély levegőt véve zártam be magam után az ajtót. Hát ez is eljött... Újabb három nap, távol itthonról, és Ákos megint a közelemben lesz. Gondolni sem akartam arra, hogy a tegnapi utolsó találkozónkat figyelembe véve , ez mennyire nehéz lesz majd mindkettőnk számára.
Egészen nyugodt voltam, amikor már a taxi hátsó ülésén ültem és a vállalat felé utaztam. Nem igazán voltam ideges, mert nem ez volt az első csapatépítőm, és eddig sem volt semmilyen gond ezalatt a pár nap alatt. Most csak annyi változott, hogy új igazgatónk volt, de ez nem módosította a menetrendet. Azt nem is tudta volna, legalábbis nagyban nem, csupán az én dolgomat nehezítette meg, tekintve, hogy egyre őrjítőbb volt Ákos közelében lennem. Most pedig majdnem három óráig egy légtérben leszek összezárva vele egy apró kis buszon...
Mire végre odaértem a vállalathoz, a buszok egy része már elindult. Két-két osztály fért fel egy buszra, de még így is szükségünk volt négy darabra, plusz arra a kis mikrobuszra, amiben Ákossal együtt, összesen tizenheten mi vezetők utaztunk. Mivel mi mindig egy nappal tovább maradunk, célszerű volt egy külön busszal mennünk.
Mikor már a buszon ültünk, a várt szorongás úrrá lett rajtam. Kezdett mindenki feloldódni, de rám ez sem hatott. Körülöttem Melinda, Rita és a többi alosztályvezető nő jól elvolt, de én folyton csak kifelé bámultam az ablakon és a tájat fürkésztem, nem foglalkoztam velük. Eszembe jutott a tegnapi beszélgetésem Ákossal és önkéntelenül is elmosolyodtam. Még mindig fontos vagyok neki és a szikra egyre erősebben izzik köztünk. Most pedig együtt utazunk el, ismét messze leszünk Budapesttől, de persze a munkatársaink körülöttünk lesznek... A kezem az ujjamra siklott és elmosolyodtam, hogy már csak a gyűrűk helyét láttam rajtuk. Megnyugvással és különösen jó érzéssel töltött el a látvány. Igyekeztem arra gondolni, hogy ezek után csak jó várhat rám, és ez a jó talán előttem ül pár sorral. Ákos...
Azt hiszem, mégsem lesz olyan nehéz ez a csapatépítő sem. Eddig is kiálltuk a próbát Ákossal és az utolsó nap kivételével alig fogjuk látni egymást. Nem lesz most sem probléma. Az a szikra ott van ugyan, de most mindkettőnknek mélyen el kell magába temetnie.
*
Örültem, hogy a félelmeim alaptalanok voltak, mert minden rendben zajlott a csapatépítőn. Az első és a második nap is remekül sikerült és az alosztályvezetőmmel, Norbival, jól összedolgoztunk, csak úgy mint az előző években is. Örültem annak, hogy Ákos valóban nem sokszor jött be a programjainkra és általában annyira észrevétlen volt, hogy mire feltűnt számomra, addigra már távozott is. Az osztályoknak most sem szerveztek külső programot, így jóformán csak a szálloda különtermeiben találtunk magunknak jobbnál jobb elfoglaltságokat. A két nap alatt mindenre sor került, amire csak lehetett. Közös filmezéstől kezdve activity, társasjátékok, csapatjátékok, fejtörők és versenyek mind a repertoárunk részei lettek. Eddig sem volt gond a csapatunkkal, jól ismerte mindenki a másikat, így a játékok is nagyon szórakoztatóak voltak.
A harmadik nap viszont teljesen másmilyennek ígérkezett, mint az első kettő. Tisztában voltam ezzel, mert a cél most más volt, mint a eddigi években - ezúttal Ákossal kellett közelebbi kapcsolatba kerülnünk, jobban mondva kiépíteni a jó főnök-beosztott viszonyt. Nem voltam biztos abban, hogy a hegyi túra ebben segíteni fog, de mégis volt valami különleges és izgalmas abban, hogy hullafáradtan felértünk a kitűzött célhoz, ahol meleg ebéd és némi frissítő várt minket. Ez volt az a pont, ahol végre mindenki felszabadult lett. Azt láttam Ákoson, hogy végre belátta, itt otthon kell hagynia a szigorú főnök arcát. Már javában ebédeltünk, amikor észrevettem, hogy végre bekapcsolódik egy-egy társaság beszélgetésébe. Amikor az első mosolyok megjelentek az arcán, én is önkéntelenül elmosolyodtam.
- Hát te min mosolyogsz ennyire? - kérdezte tőlem Rita, aki velem szemben ült a hosszú téglalap alakú asztalnál.
- Csak jól érzem magam - feleltem neki nevetve. - Te is vigyorogsz - vágtam neki vissza. - Ez hatalmas bűn, hiszen egy ilyen programon csak sírni szabad - mondtam ironikusan, mire ő elhúzta a száját. Ez nem jött be, rossz emberbe kötött bele.
A körülöttünk lévők mind felnevettek és végül Rita is kényszeredetten elmosolyodott a válaszomon. Sokan nem voltak különösebben jóban vele, mert volt egy olyan különc stílusa, amit kevesen tudtak tolerálni. Gondolom ezért díjazták a többiek, hogy nem hagytam magam. Lényegesen jobban elfogadtak a férfi osztályvezetők engem és Melindát, és sokkal jobban partnereink voltak, mint Ritának, illetve sokkal jobban kedveltek is minket. Az alosztályvezetőink is ugyanolyan fontos személyek voltak, így teljesen egyenrangú partnerekként kezeltük a legtöbben őket is, kivéve Ritát. Természetesen ez sem növelte Rita népszerűségét a cégen belül. De remek szakember volt, ezért senki sem vonta kétségbe, hogy jól végzi a munkáját.
A kis szóváltásunk után is a szemem sarkából mindig próbáltam figyelni, hogy Ákos hogy érzi magát. Örültem, hogy látszólag egyre jobban elbeszélgetett az asztal túlsó végén ülő férfiakkal.
Az ebéd így egészen vidáman telt és igen hosszúra nyújtottuk. Mindannyian áldottuk az eget, hogy a hegyről lefelé már busszal mehettünk vissza Pécsre. Amikor visszaértünk a szállodába, kaptunk két óra szünetet, ami alatt összepakolhattuk a dolgainkat és kipihenhettük a délelőttöt. Melindával közös szobánk volt, de most mégis egyedül voltam. Ő már tegnap este elpakolt, mert ezt a két órát vásárlással akarta tölteni Ritával és a többi női alosztályvezetővel. Én nem akartam ebben részt venni, de ha akartam se tudtam volna. A tegnap esti csapatépítőm sokáig elhúzódott, így az összepakolás most várt rám. De egyáltalán nem bántam ezt, mert semmi kedvem nem volt vásárolni. Valahogy elég volt nekem ez a két nap a tömegből, most kifejezetten jól esett a csend és a nyugalom. Bár a vásárlás régen mindig nagyon lekötött és az egyik kedvenc elfoglaltságom volt, főként Melindával, mostanság már egyre kevésbé hozott lázba.
Már majdnem végeztem a bepakolással, amikor váratlanul kopogtattak. Fogalmam sem volt, hogy ki kereshet, mert a lányok nagy része elment vásárolni, a férfiak meg gondolom szintén pakoltak. Mindegy, majd kiderül ki az, ha beengedem.
- Szabad! - mondtam hangosan, de közben egy pillanatra sem hagytam abba a pakolást. Épp egy rövidnadrágot tettem be a bőröndbe, amikor az ajtó felé pillantottam és megláttam, hogy Ákos jött be hozzám. Gondolhattam volna, hogy csakis ő kereshet. De vajon jó ötlet a szobámba jönnie?
- Szia! - köszöntem neki döbbenten. - Jó ötlet itt találkoznunk? - kérdeztem tőle megosztva vele a félelmem.
- Miért ne? - kérdezte felvont szemöldökkel és elmosolyodott. Már egyáltalán nem csodálkoztam a mosolyán, mert a mai nap folyamán már nem csak mellettem volt oldott. De féltem attól, hogy ez milyen hatással lesz ismét rám. - Ez egy csapatépítő, és én csak meg akartam kérdezni tőled is, mint sok más osztályvezetőtől, hogy miként zajlott a csapatépítőd.
- Valóban ezért jöttél? - kérdeztem tőle felvont szemöldökkel. Valahogy nem tudtam elhinni, hogy azért jött be az egyik nők lakta szobába, hogy egy ilyen majdhogynem jelentéktelen kérdést feltegyen. Ráadásul úgy tette ezt, hogy köztudottan csak egy ember tartózkodik most abban a bizonyos szobában.
Túlságosan átláttam Ákoson, és a mosolya csak a gyanúmat támasztotta alá. Nem tudtam nem észrevenni, hogy mennyire tetszett neki, hogy alkalmat talált arra, hogy pár szót négyszemközt váltson velem. A kérdés már csak az volt, hogy pontosan mi is ezzel a hátsó szándéka. Elgyengíteni? De miért tenné? Megegyeztünk, és azóta egyikünk sem lépte át azt a bizonyos határt, még ha az akadályok most eltűnőben is vannak közöttünk.
- Azt hiszem, hogy igen - válaszolt végül elgondolkozva a kérdésemre.
Értetlenül megráztam a fejem, mert egyszerűen nem tudtam kiigazodni rajta. Néha ő volt az, aki erősen tartotta magát, máskor pedig arra játszott, hogy mindketten elveszítsük a fejünket. Miben volt most más a helyzetünk? A legutóbb még visszafogta magát az irodájában, de most... Talán az volt a baj, hogy a munkahelyünkön voltunk. De tulajdonképpen most is a munkatársaink közelében vagyunk, szóval nem sok minden változott. Talán már nem tartja olyan nagy akadályozó tényezőnek a férjem, akitől épp válni készülök?
- A legutóbbi esetet figyelembe véve, amikor utoljára egyedül voltunk egy légtérben, talán nem kellene tovább kísértened a sorsot - mondtam neki nagyot nyelve és igyekeztem a pakolásra koncentrálni, amiről eddig sikeresen elterelte a figyelmem. Nem akartam ismét ránézni, mert féltem, hogy azt a tüzes szempárt találom magam előtt, amitől minden alkalommal elvesztettem a fejem. Most nem lehet... Nem hagyhatom, hogy egy kicsit is elgyengüljek...
- Ezt vegyem elzavarásnak? - kérdezte halkan és a vidámság eltűnt a hangjából. Egy pillanatra néztem csak rá, és észrevettem, hogy mosoly sem ül már az arcán. A torkom azonnal összeszorult ettől a látványtól... Rosszul estek neki a szavaim, pedig én nem akartam megbántani. Csak egyszerűen félek, hogy rossz vége lesz ennek a beszélgetésnek... Nyeltem egy nagyot, majd visszafordítottam a tekintetem a bőröndömre.
- Nem, dehogy. Maradj, ha szeretnél, és én válaszolok a kérdésedre - feleltem közömbösen és igyekeztem nem rá figyelni, hanem a ruháimra, amiket továbbra is kitartóan hajtogattam. Áldottam az eget, hogy semmilyen érzelmet nem lehetett hallani a hangomon, mert akkor végem lenne. Nekem is kitartónak és erősnek kell lennem és távol kell tartanom magam tőle. Csak ne lenne ennyire nehéz... Iszonyú erőpróba volt, hogy képes voltam a gondolataimból száműzni a régen váltott csókjaink emlékét. Túl régen voltak, és én túlságosan szomjaztam rájuk. Vágytam elmerülni a mámorító kék tengerben, amit a szemei csillogásával ajándékozott nekem. A bőröm éhezett az érintésére és az ölelésére, és szinte fájt, hogy mégsem kaphatom ezt meg. Ki kell tartanom, ki kell bírnom ezt... De így nem fog menni, mert folyton eszembe jutnak az édes emlékek és az, hogy ezek milyen érzéseket váltottak ki belőlem akkor, ott Brüsszelben.
Tovább rombolva a pajzsomat, Ákos eközben közelebb lépett hozzám, és újra megszólalt.
- A kérdésem az lenne, hogy miért nincsenek rajtad a gyűrűid? Csak most ebédnél vettem észre.
Egy pillanatra elfelejtettem levegőt venni, mert ezzel a kérdésével pontosan abban erősített meg, amit eddig csak sejtettem... Szóval ezért jött... Ákos döntött... Nem akar tovább távol maradni tőlem, nyitott felém. Nem bírtam felfogni, hogy ez mit jelent, mert éreztem, hogy a testem lángra gyúl, és felizzik bennem a vágy az érintésére... A csókjára... Most már szabad volt ezeket akarnom. Még nem váltam el, de... Így akkor sem leszek képes ellenállni. Éreztem, hogy megremeg a kezemben a ruha, amit épp a bőröndbe tettem. Reméltem, hogy ő nem vette ezt észre. Végül erőt vettem magamon és közben megszólaltam.
- Tudod jól, hogy miért nincsenek rajtam - feleltem egy gombóccal a torkomban. Alig bírtam megszólalni, és áldottam az eget, hogy ennyit képes voltam kipréselni magamból.
- Nem, nem tudom - mondta olyan hangsúllyal, mintha valóban halvány lila gőze se lehetne róla.
Most csak viccel velem, igaz? Miért ne tudná, hogy mit jelent ez? Világosan a tudtára adtam, hogy el fogok válni. Akkor miért hordanám tovább a gyűrűimet? Egyszerűen nem értem, hogy most mégis mire játszik? Mit akar ezzel elérni? Türelmetlenül a bőröndbe hajítottam a ruhát, ami épp a kezemben volt, majd felé fordultam.
- Mégis mit akarsz ezzel elérni? - kérdeztem tőle feszülten. - Tudod jól, hogy miért nem hordom őket. Még ha nem is váltam még el és költöztem el, én lezártnak akarom tekinteni a házasságom.
- Értem. És ez mit jelent? - kérdezte felvont szemöldökkel.
- Hogy érted, hogy mit jelent? - kérdeztem vissza értetlenül.
Ákos nem válaszolt, csak még közelebb sétált hozzám és alig pár centire tőlem állt meg. Elégedetten elmosolyodott, amikor észrevehette, hogy a lélegzetem is elakadt. Igen, valóban elakadt, mint mindig... Egyáltalán nem viselkedik tisztességesen velem... Nagyon jól tudja, hogy képtelen vagyok tisztán gondolkozni a közelében. De talán pontosan ezt akarja... Hogy veszítsem el a fejem, hogy... Hogy... Fogalmam sincs, hogy miért, képtelen voltam gondolkodni. Az agyam teljesen kiürült, mert csak őt láttam magam előtt, és csak azt a bennem ordító hangot hallottam, ami követelte, hogy szorosan öleljen magához és soha az életbe ne engedjen el többet.
- Így értem azt, hogy mit jelent - mondta szinte suttogva és közben lágyan hozzáért az arcomhoz. A bőröm felgyulladt a gyengéd érintése nyomán, és egy halk sóhaj szakadt ki a torkommal. Nem bírtam irányítani a testem, elvesztettem a kontrollt. Még láttam egy halvány mosolyt megjelenni az arcán, azután pedig már semmit sem. Lehunytam a szemem és éreztem, hogy a testem végigremeg az érintésétől.
Óráknak tűnő percek után nyitottam ki újra a szemem, és nem lepődtem meg azon, amit akkor alig pár centiméterre az arcomtól láttam. Egy tűzben izzó, csillogó kék szempár... Pontosan olyan csillogás ült benne, ami az enyémben is volt most. A vágy a csókja iránt olyan erővel söpört végig rajtam, hogy teljesen biztos voltam abban, hogy ezúttal egyikünk se lesz képes visszatáncolni. Túl régóta ízleltük már utoljára a másik édes, mohó, szenvedélyes ajkát.
Az eufória a testem minden apró szegletét átjárta, amikor végre megkaptam azt, amiért már oly régóta sóvárogtam. A csókja ugyanolyan szenvedélyes és érzéki volt, mint amilyenre emlékeztem. Hirtelen a hatalmába kerített az összes eddigi csókunk után felizzott vágy, és ez teljesen elborította a gondolataimat, már képtelen voltam tiltakozni. De már nem is akartam... Nem volt miért... Ákos finoman csúsztatta a nyakamra a kezét és a hajamba túrt, ami még jobban elvette az eszem. Ő azonnal érzékelte ezt, mert a lágy és óvatos csókja az én szenvedélyemmel együtt egyszerre váltott tüzesre és mohóra. Ott folytattunk mindent, ahol két hete Brüsszelben abbahagytuk. Bátran nyúltam be a pólója alá és simítottam végig a felsőtestét, ami pontosan tudtam, hogy el fogja venni az eszét. Ő viszonozta a gesztusom és én felnyögtem, amikor a keze a csupasz hasamra tévedt. Hirtelen olyan felszabadultak lettünk mindketten, mintha soha nem is állt volna semmilyen akadály közöttünk. Tudtam, hogy nem kellene ennyire elveszítenünk a fejünket, pláne nem itt, de egyszerűen nem bírtam véget vetni a csóknak és elszakadni tőle. Olyan volt számomra, mint az oxigén, és így is éreztem ebben a pillanatban - azonnal megfulladnék, ha megvonnák tőlem. Nem, én képtelen lennék most véget vetni a csóknak, ahhoz túlságosan régóta szomjaztam rá.
De nem is kellett, mert egy másik hang szakított hirtelen félbe minket.
- Istenem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése