2013. szeptember 13., péntek

Bűnös vágyak - 22. fejezet



A hazafelé tartó taxiban ültem, amikor tudatosult bennem, hogy Brüsszel már a múlté. Valahol a messzeségben járt, de én is vele együtt ott voltam. Még mindig a kis brüsszeli parkban éreztem magam, ahol órákig csókoltam azt az embert, aki ha egy kis időre is, de újra életre keltett. A csók édes volt és még mindig égett a számon. Amikor hozzáértem lágyan, olyan érzésem volt, mintha a puha ajkak még most is magukkal repítenének abba a világba, ahol csak én és Ákos léteztünk. Ahol nem volt semmi, csak ő, én és a boldogság. Mintha egy tündérmese lett volna az elmúlt négy nap. Olyan gyorsan elrepült, hogy azt éreztem, mintha még csak tegnap lett volna, hogy Ákos felajánlotta az utat. Egy percig sem bántam, hogy elfogadtam az ajánlatát, és titkon próbáltam abban bízni, hogy ezt csakis a szakmai előmenetelem miatt érzem.
Nehéz szívvel szálltam ki a taxiból, miután végre megállt a házunk előtt. Kifizettem a számlát, majd nagy levegőt véve elindultam. A liftben próbáltam kiűzni a fejemből egész Brüsszelt és ráhangolódni Magyarországra és minden másra, ami ezzel együtt járt. Mire az ajtóban álltam, ez többé kevésbé sikerült is. Halkan léptem be a lakásba, mert nem voltam biztos abban, hogy Gábor fent van még. Elég korán volt még, de nem tudhattam biztosra semmit sem. Legnagyobb döbbenetemre azonnal előttem termett és mosolyogva ölelt magához. Közben akaratlanul is észrevettem a nyitott konyhaajtón keresztül, hogy az asztal terítve van mindenféle finomsággal, és csupán két gyertya biztosítja a helyiségben levő félhomályt.
- Isten hozott Édesem! - mondta boldogan Gábor, majd egy gyengéd csókot lehelt az ajkamra. Próbáltam magamhoz térni és viszonozni a csókot, de ő is hamar észrevette, hogy teljesen lefagytam. - No hát, ilyen fogadtatást kapok? - kérdezte pajkos mosollyal az arcán, mire én hevesen megráztam a fejem, mintha ezzel kitisztíthatnám mindentől, ami az elmúlt napokban rátelepedett.
- Ne haragudj, csak teljesen ledöbbenten, mert erre nem számítottam - mondtam bocsánatkérően, majd ügyetlenül elmosolyodtam. - Ilyen meleg fogadtatás, gyertyafényes vacsorával...
- Ó a francba, nem csuktam be a konyhaajtót - szólt közbe Gábor és mérgesen a fejére tette a kezét.
- Semmi baj, így is alaposan megleptél vele. Nagyon kedves ez tőled - mondtam hálálkodva.
- Ez a legkevesebb - mondta mosolyogva, majd ismét hozzám lépett és megfogta a két kezem. - Mi mással várnám haza az én dolgos, gyönyörű kis feleségem? - tette hozzá szelíden, majd ismét megcsókolt.
Abban a pillanatban éreztem, hogy most repedt ketté a szívem és akárhogy küzdök ellene, képtelen vagyok egyben tartani. Hogy lehet ilyen kedves hozzám Gábor? Miért csinálja ezt?! Utálnia kellene azért, mert egy másik férfi karjaiban töltöttem az elmúlt három éjszakát! És ha ez nem lenne elég, miért nem érzek semmit sem, amikor csókol? Miért csak egy egyszerű testi kontaktusnak érzem az egészet?! Hol van a tűzijáték a mellkasomból? Hol van az emésztő tűz és a perzselő vágy?!
Nem akartam válaszolni az ezernyi kérdésre, mert féltem, hogy akkor végleg megöl a bűntudat. De nem is kellett válaszolnom, anélkül is a felszínre ordította bennem valami a választ: Ákos!
Óvatosan elszakadtam Gábortól és igyekeztem minden színészi tudásomat bevetni és leplezni azt, ami bennem zajlik most.
- Ne haragudj, hogy ilyen rosszul reagáltam a fogadtatásomra, csak egyszerűen borzasztóan fáradt vagyok - mondtam neki bűnbánóan, és közben megsimogattam az arcát. - Szeretnék venni egy forró fürdőt, ami ellazít és megnyugtat. Hosszú és fárasztó volt ez a pár nap és annyira használhatatlannak érzem most magam... - mondtam keserűen és nagyot sóhajtottam. Sose voltam jó színész, de bíztam abban, hogy ezúttal sikerrel jártam. Tényleg fáradt is voltam, de nem ezért akartam most minél messzebb menekülni tőle...
- Semmi baj Édesem, menj csak. Tudom, hogy milyen borzasztóak az ilyen szakmai konferenciák, megértelek - mondta kedvesen, majd megfogta a bőröndöm és behúzta a nappaliba. Én mély levegőt vettem és úgy döntöttem, hogy azonnal a fürdőbe vetem magam, mert nem volt értelme tovább maradnom Gábor mellett.
Éreztem, hogy az utolsó egy-két métert, szinte futva teszem meg a fürdőbe, és bíztam abban, hogy Gábornak ez nem tűnt fel. Amint beértem a fürdőbe gyorsan megnyitottam a kád csapját, majd az ajtóhoz léptem, magamra zártam, és szinte azonnal lecsúsztam a padlóra, az ajtónak vetve a hátam. Egész testemben remegtem és legszívesebben ordítottam volna a belül emésztő bűntudattól és fájdalomtól. Mit is hittem, amikor ostoba módon engedtem a vágyaimnak? Hogy voltam képes ezt tenni Gáborral? Ő jó ember, nem ezt érdemli tőlem...
A hangok egyre erősebbek lettek odabent, és közben egyre hangosabban ordított egy másik is, ami csak el akarta nyomni a bűntudatom. Ákos! Ákosra van szükségem! De nem, az nem lehet, őt nem lehet, én... Nem... Nem szabad...
Egyre gyengébbnek éreztem magam, ahogy csendben zokogtam a padlón, és nem úgy tűnt, hogy ez a kín és szenvedés enyhülni akarna. Nem akartam felállni, sem fizikailag, sem lelkileg... Képtelennek éreztem magam rá. Csak a véletlennek köszönhetem, hogy még időben emeltem a tekintetem a kádra, így még volt időm elzárni a csapot, mielőtt még megtelik a kád vízzel.
Mint az élettelen robot hajítottam le magamról a ruháimat és feloldozást várva merültem el a habokba. Örültem, hogy lemosta a forró víz a könnyeket az arcomról és talán kicsit a lelkemet is megtisztogatta. Próbáltam tisztán látni az érzéseimet, de nem ment. Még mindig csak a káosz és a zűrzavar volt bennem.
Igyekeztem minél tovább a kádban pihentetni magam, és bíztam abban, hogy Gábor megunja a rám való várakozást és nélkülem tér nyugovóra. Annak most nagyon örülnék... Holnap bocsánatot kérek tőle, és azt mondom majd, hogy elaludtam a kádban. Igen, miért ne? Utáltam hazudni, de jelenleg nem láttam jobb kiutat ebből a helyzetből.
Szerencsémre valóban megunta a rám való várakozást és már javában aludt, amikor bementem a hálóba. Óvatosan feküdtem be mellé az ágyra és igyekeztem minél inkább az ágy szélén elhelyezkedni. Lehunytam a szemem és próbáltam nem arra gondolni, hogy kivel töltöttem az elmúlt három éjszakát. De nem ment... Újra és újra Ákos arca villant be a szemem elé, és egy pillanatra még azt is érezni véltem, hogy gyengéden magához ölel. Egy fájdalmas és bűntudattal teli pillanat volt amikor rájöttem, hogy csak Gábor bújt oda mellém, és valóban egy kéz magához ölelt...
Mély levegőt vettem és próbáltam a könnyeim visszafogni, de nem jártam sikerrel. Megállás nélkül árasztották el az arcomat és egy pillanatra sem akartak elállni, csak ömlöttek és ömlöttek, tovább marva az arcom és ezúttal a szívem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése