2013. augusztus 16., péntek

Bűnös vágyak - 7. fejezet



A szórakozóhely füstös és meleg volt, ahova végül elmentünk. Kinéztünk egy felkapott helyet és úgy döntöttünk, hogy minél előbb el is megyünk oda. Jó volt, hogy nem csak a mi korosztályunkkal találkoztunk. Fiatalabbak és idősebbek is ácsorogtak a bárpultnál, és ugyanezt volt jellemző az asztalokra és a táncparkettre is. A társaság vegyes volt, de úgy láttam, hogy ennek ellenére is egy kulturált környezet volt. 
Melindával első utunk a bárpulthoz vezetett és első körben úgy döntöttünk, hogy egy koktéllal kezdünk, mert egyikünk sem akart idő előtt túlzásba esni. Nem minta ez bármilyen problémát okozott volna bármelyikünknek is, de jobbnak láttam, ha ma betartom a határaimat. A koktél után, majd a negyedik whiskyt követően úgy éreztem, hogy ennek a fogadalmamnak ma nem fogok tudni eleget tenni. Melindával jókedvűen beszélgettünk és éppen a férfiakat szidtuk, amikor két korunkbeli, jóképű férfi lépett hozzánk.
- Szép jó estét hölgyeim – köszönt nekünk a magasabb férfi, aki nekem szimpatikusabb volt a másiknál. – Meghívhatunk benneteket valami finomságra? – kérdezte kedvesen.
- Nem ismerkedni jöttünk – vetette oda Melinda nevetve. Ő rá már jobban hatott az alkohol és roppant viccesnek találta a két idegent.
- De most itt vagyunk és miért utasítanátok vissza egy ilyen ártatlan ajánlatot? – felelte a másik incselkedve, mire láttam, hogy Melinda szemei felcsillantak.
- Nos legyen, ha ennyire szeretnétek – mondta Melinda elmosolyodva. – Rendben, Gitta, hol is tartunk? Whisky? Igen, akkor két whiskyt kérünk.
- Máris hozom – felelte az, aki látszólag Melindát szemelte ki magának.
- Szabad a neveteket? – kérdezte a magasabb, miután a másik elment az italokért.
- Gitta vagyok – nyújtottam neki kezet.
- Márk – felelte kedvesen, majd Melindára nézett.
- Melinda – mutatkozott be Melinda is és kezet nyújtott Márknak.
- Mi járatban van itt két ilyen csinos hölgy? Csak nem várnak valakiket? – kérdezte puhatolózva Márk, mire én elmosolyodtam. Ügyes próbálkozás.
- Szórakozunk egyet, pasik nélkül – felelte Melinda nevetve. – Ami ezek szerint nem jött össze.
- Szóval a párjaitok otthon aggódnak értetek? – kérdezte Márk és közben a barátja megérkezett az italokkal. Miután átadta nekünk, neki is bemutatkoztunk. Kiderült, hogy őt Daninak hívják.
- Értem nem aggódik senki – mondta Melinda nevetve. – Gitta férje meg elutazott, szóval most kirúgunk a hámból.
- Kirúgtok a hámból? – kérdezte Dani elmosolyodva és közelebb lépett Melindához. – Az mit jelent?
Dani már-már túl közel volt Melindához, aki látszólag nagyon élvezte, hogy máris ennyire érdeklődik utána Dani. Úgy láttam, hogy Melinda elég józan még, és nem kell megóvnom, tudja, hogy mit csinál.
- Azt jelenti, hogy iszogatunk, beszélgetünk és táncikálunk – felelte Melinda, és közben egyre vészesebben fogyott kettejük közt a távolság. Melinda elnevette magát, mert tisztán látta ő is, hogy megfogta magának Danit.
- Táncolunk? – kérdezte Dani, mire Melinda bólintott, megitta az italát, majd Danit követve magunkra hagytak minket. Nem igazán volt lehetőségem figyelni őket, mert Márk azonnal beszédbe elegyedett velem.
- Hogy képes a férjed egyedül elengedni a csinos feleségét? A helyében én jobban vigyáznék rád – kezdte Márk a hódítását, amin én azonnal elmosolyodtam.
- Úgy képes rá, hogy a kis felesége nem egy könnyűvérű nőcske, és nincs mitől tartania – adtam meg az öngólt Márknak, majd lehúztam az italomat és elindultam Dani és Melinda felé. Pechemre épp a táncparkett közepén simultak egymáshoz, de már nem csak a testük ért össze. Hevesen csókolóztak és közben lágyan ringtak a zenére. Elmosolyodtam, mert tudtam, hogy Melinda pár perc után már le is fogja koptatni Danit, mert egyáltalán nem volt az esete. Mióta Ádám átvágta őt és megcsalta, teljesen kifordult önmagából. Nem bízott a férfiakban és jelenleg senkit sem akart magához közel engedni. Mikor megtudta, hogy három évét arra a szemétládára pazarolta, aki állandóan csalta, teljesen magába zuhant. Szerette Ádámot, de szerencséjére nem szerelemmel. De ez is elég volt ahhoz, hogy vérig sértve érezze magát, amit teljesen meg tudtam érteni. Nem mert bízni a férfiakban és mindenkiben ugyanazt a szemetet látta, mint Ádámban. Tudtam, hogy válságban van még, de bíztam abban, hogy hamarosan túlteszi magát ezen. Ez viszont talán csak akkor jön majd el, ha megtalálja azt, aki ő ahogy mond, az „igazija”. Nem akar tökéletes férfit, neki elég ha csak szerelmes belé és nem egy gerinctelen alak. Hát igen, mások voltak Melindával a preferenciáink… Én soha nem tartottam fontosan a szerelmet, de lehet, hogy Melindának van igaza és a végén ő fog majd jobban járni, még ha most szenved is és keresgél.
Átsétáltam a táncparketten keresztül az asztalokhoz, majd úgy döntöttem, hogy ott várom meg Melindát. Nem csalódtam most sem benne, öt perccel később csatlakozott hozzám. Szerencsére könnyen rám talált.
- Ennyi volt? – kérdeztem mosolyogva. – Nem hazudtoltad meg magad.
- Hagyjuk a kis bénát, még erre sem jó – mondta nevetve Melinda. – Úgy rám volt állva, hogy ha nincs körülöttünk a nép, talán már rám is mászik.
- Miért, most nem ezt tette? – kérdeztem tőle nevetve.
- Tudod, hogy értem – felelte szem forgatva. – Hagyjuk a témát, inkább te mesélj, hogy most miért te vagy az ügyeletes józan? Miért nem kapcsolsz ki végre?
- Kikapcsoltam én, csak most nincs kedvem inni.
- És Márkkal mi van? Nem jön be? – faggatott tovább Melinda.
- Férjnél vagyok Melinda – mondtam neki tetetett felháborodással, de ő is észrevette, hogy csak játszok.
- És? Nézelődni attól még szabad. És egy beszélgetés, tánc még nem megcsalás.
- Márk hamar rám állt, ezért faképnél hagytam.
- Kár – mondta elszontyolodva Melinda. – Pedig jót tett volna neked, ha megismersz valami rendes pasit, akkor talán rájönnél, hogy létezhet még neked is más férfi Gáboron kívül.
- De én nem akarok más férfit. Jó és szép életem van vele, csak most kicsit válságba kerültem. De lassan vége van, érzem. Hagyjuk a témát Melinda.
- Na jó, ahogy akarod. Ez a buli nem az igazi már, menjünk haza.
- Egyetértek veled, ideje hazamenni. Elég volt a tömegből – mondtam nagyot sóhajtva.
Felálltunk mindketten az asztaltól, majd fogtunk egy taxit és hazamentünk. Melinda is most hozzánk jött át, így még hajnalig iszogattunk és beszélgettünk otthon. Ezután már csak kellemesebb témákat érintettünk, így végül nyugalomban hajtottuk álomra a fejünket, amikor már hajnalodott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése