2013. augusztus 18., vasárnap

Bűnös vágyak - 10. fejezet



Fogalmam sincs, hogy mennyi idő volt mire lenyugodtam, de szerencsére estére már jól voltam és túltettem magam az igazgatói irodában történt incidensen. Egyszerűen fel sem tűnt, hogy már ki tudja mióta szeretkezünk Gáborral, mintha jelen sem lettem volna. Tudtam, hogy ez nincs jól, de jelen pillanatban nem akartam ezzel foglalkozni vagy jelentőséget tulajdonítani neki. Minden a legnagyobb rendben van, nem lesz semmi baj, a mai csak… Csak…

Mi a francért tagadok?! Igenis nagy baj van! Itt szeretkezek a férjemmel, de valaki más jár az eszemben. Egy pillanatra bevillant a fejemben egy kép, ahol nem Gábor van felettem ebben a helyzetben, hanem…
Csak tudnám miért kapcsolt eszeveszett tempóra ettől a bűnös gondolattól a szívem! És miért érzem azt, hogy meggyulladok? Hirtelen éreztem, hogy a kéj egyre jobban eluralkodik rajtam, és miközben újra Ákos tekintete villant be elém, egy őrjítő hajsza után magába szippantott a kéj mámorító köde. Gábor is követett engem a csúcsra, amit alig voltam képes érzékelni. Pár perc után fáradtan dőlt le mellém, én pedig csak feküdtem mellette meredten, mint egy halott szobor.
Azt hiszem már réges-rég elaludt, de én még mindig ugyanabban a helyzetben feküdtem mellette, ahogy otthagyott az együttlétünk után. A fejem teljesen üres volt, semmi sem járt benne, egyszerűen csak döbbenten meredtem a sötét plafonra. Nagy sokára törtem csak meg ezt a pózt azzal, hogy lehunytam a szemem és engedtem, hogy a könnyeim legördüljenek az arcomon. Istenem, mi történik velem? Csak egy érintés volt… Csak egy kósza pillantás.
Nem, nem, nem szabad erre gondolnom, sürgősen el kell felejtenem a ma történteket, és Ákost is. Ő csak a pökhendi főnököm, akit utálok! Igen, igen, utálom, mert… Mert… Miért nem tudom ezt megindokolni?! Utálom! Igen, utálom Ákost!
Éreztem, hogy a könnyeim egyre jobban eláztatják az arcom, és a gondolataim egyre nagyobb ködbe burkolóznak. Próbáltam mély levegőt venni, és így végül sikerült lenyugodnom. Igen, ez az, minden rendben lesz most már. Az előbbi pedig… El kell felejtenem, hogy a főnököm járt a fejemben, miközben a férjemmel szeretkeztem. Nem, nem a főnököm gondolatától volt orgazmusom! Biztos, hogy nem. Gábor már eléggé felizgatott, csakis ezért volt.
Újra és újra ismételgettem magamban ezeket a mondatokat, és próbáltam elnyomni a fejemben hátul üvöltő szót, ami egyre csak ismételte magát, újra és újra: hazugság!
*
Reggel olyan fáradtan ébredtem a telefonom ébresztő jelzésére, mintha egy percet sem aludtam volna az éjjel. Alig volt erőm felkelni az ágyból és a reggeli fürdés és készülődés is borzasztóan megerőltető volt. Nem akartam megvárni míg Gábor felkel, ezért reggeli nélkül, azonnal elindultam a munkahelyemre.
A parkolóba érve engedtem csak meg magamnak, hogy felidézzem a fáradtságom okát. Egész éjjel nyugtalanul aludtam és folyton felébredtem és kivert a víz. Semmi nem járt a fejemben, álmaim sem voltak, csak egyszerűen nem bírtam rendesen aludni…
Mégis mi történik velem? Ez nem normális, ilyen nem lehet. Ha volt épp valakim sose érdekelt más, és soha nem is ábrándoztam senkiről közben. De… De most sem ábrándozok, a tegnapi az… Az csak egy véletlen volt. Minden a legnagyobb rendben és Ákos is ugyanúgy utál engem, mint én őt. Igen, igen, biztosan ez van, és nincs rám hatással. Ez száz százalék!
Magabiztosan bólintottam, majd kiszálltam az autóból és elindultam be az épületbe. Azt hiszem, hogy a magabiztosságom egészen addig tartott, míg be nem léptem a bejárati kapun. Ott mintha minden erőm elszállt volna. De nem adtam fel, mentem előre, és mély levegőt véve felmentem a hatodikra, ahol az irodám volt. Egyre magabiztosabban lépkedtem, egészen addig míg el nem kellett haladnom az igazgatói iroda előtt. Nem mertem ránézni, és magam sem értettem, hogy miért nem. Sose féltem semmitől sem, még a kihívásokat is szerettem, most viszont úgy viselkedtem, mint egy gyerek. Felhúztam magam ezen, ezért amint az ajtó elé értem kihúztam magam, és már haladtam is volna tovább az irodám felé, ha egy hang utánam nem szól. Annyi ezeregy más ember szólíthatott volna meg, de miért annak kellett, akit most egyáltalán nem akartam látni?!
- Á Brigitta! Jó, hogy itt van. Bejönne kérem? – szólt ki a folyosóra nekem Ákos a nyitott ajtón keresztül.
Abban a pillanatban azt éreztem, hogy leforráztak és a szívem ötszörös tempóra kapcsolt. Azt kívántam, bár láthatatlanná tudnék most válni. De nem tehettem… Mély levegőt vettem, lehunytam a szemem, és a következő pillanatban azt éreztem, hogy erős vagyok és kész vagyok belépni az oroszlán barlangjába.
- Jó reggelt Ákos! Miben segíthetek? – kérdeztem tőle közömbös hangon, és közben magamban elmosolyodtam, hogy végre visszanyertem az irányítást önmagam felett.
Ákos nem nézett fel rám, hanem továbbra is papírokat pakolgatott az asztalán.
- Jó reggelt Brigitta! – köszönt ő is gyorsan, majd a lényegre tért. – Tegnap délután beszéltem az osztályvezetővel és sikerült lefaragnom a költségeket. Itt az új lista, ezt kell kiadásként feljegyezni és engedélyezni, majd Melindának ezeket kell beszereznie – mondta a hivatalos hangján, majd felnézett rám és felém nyújtott egy papírt.
Én szó nélkül érte nyúltam és igyekeztem csak a papírt és a kezét nézni, az arcára még véletlenül sem akartam pillantani.
- Még valami – mondta, amikor már majdnem elindultam ki az irodájából.
Nem volt választásom, rá kellett néznem. Most sem kellett volna… Nyoma sem volt a uralkodó, lenéző tekintetnek, a szemei ugyanolyan élettel teliek voltak, mint tegnap. Emberi és magával ragadóak… Igen, azok voltak, kár volt tovább tagadnom ezt…
- Igen? – szólaltam meg végül, miután valamiért nem mondta el, amit akart.
- Tessék? – kérdezte tőlem döbbenten, amire hirtelen fogalmam sem volt, hogy mit reagáljak.
- Akart valamit még mondani – szólaltam meg végül, mire ő hirtelen felpattant a székéből és a pulthoz lépett, hogy töltsön magának egy pohár vizet.
- Csak meg akartam kérdezni, hogy miért jött be ilyen korán. A munkaidő mindenkinek kilenc órakor kezdődik, és ötig tart.
- Én csak… Van egy kis dolgom és szerettem volna minél előbb elintézni – mondtam neki habozva. Reméltem, hogy elég hihető voltam, mert az igazságot nem mondhattam el, és soha nem is tenném. „Bocs főnök, csak le akartam lépni otthonról minél előbb, mert tegnap téged képzeltelek a férjem helyett magam fölé szex közben, ami után eget rengető orgazmusom volt.” Ahogy végigmondtam ezt a mondatot magamban, éreztem, hogy olyan történik velem, ami már régóta nem. Elpirultam… Akaratlanul is elképzeltem azt, hogy ezt a mondatot tényleg elmondom neki…
- Nos, értem. Örülök, hogy ennyire szorgalmasak itt az emberek. Ez esetben jó munkát Brigitta!
- Köszönöm Ákos, önnek is – feleltem azonnal, majd sarkon fordultam és fellélegeztem, amikor kiértem a biztonságot nyújtó folyosóra. Ezúttal nem szólt utánam Ákos, így hamar az irodámban találtam magam. Már nem is izgatott, hogy ugyanaz a jelenet játszódott le ma is az irodámban az asztalnál… Majd a tükörnél… Majd ismét az asztalnál…
Istenem, segíts! Mi történik velem? De válasz nem érkezett… Egyedül voltam az irodámban minden kétségemmel és a válaszokért hiába könyörögtem, nem jöttek…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése